Cat de importanta este o baza de date cu adrese de mail pentru afacerea ta

Cel mai evident motiv pentru a va construi lista de e-mailuri este de a maximiza valoarea clientilor dvs. si a veniturilor companiei.

Cu toate acestea, este important sa retineti ca lista dvs. de adrese de mail este un element al companiei. In cazul in care doriti sa va vindeti compania, o lista de e-mail de calitate poate creste valoarea generala a companiei dvs. In plus, o lista de adrese de mail cu performante ridicate poate oferi companiei oportunitati de venit suplimentare, oferindu-va sansa de a vinde spatiu publicitar in produsele dvs. de e-mail sau trimiteti e-mailuri sponsorizate in numele partenerilor sau agentilor de publicitate. Nu construiti doar canalul de marketing atunci cand construiti o lista de e-mailuri. De asemenea, construiti valoarea totala a companiei dvs. De aceea merita sa aveti timp sa construiti o lista de adrese de mail de calitate in timp.

Una dintre primele dileme pe care va trebui sa le rezolvati atunci cand incepeti sa creati o lista de adrese de mail este dezbaterea – calitate versus cantitate. Evident, cu cat este mai mare lista dvs. de e-mailuri, cu atat mai multe venituri trebuie sa generati din asta. Cu toate acestea, la fel ca in cazul majoritatii activitatilor de marketing, calitatea clientilor este la fel de importanta. Daca creati o lista de e-mail mare prin portarea contactelor vechi sau prin cumpararea sau inchirierea unei liste mari, este posibil sa aveti un numar mare de adrese de mail. Cu toate acestea, este posibil sa aveti foarte putine adrese de mail care cu clienti care sunt interesati sa interactioneze cu produsul, compania sau marca dvs. De aceea este de multe ori o idee mai buna sa incepeti incet si sa creati lista de e-mailuri in timp. Concentrati-va pe obtinerea celor mai buni clienti de calitate pe lista de e-mailuri si apoi lasand numerele sa creasca odata cu cresterea afacerii dvs.

Cel mai evident si logic loc pentru a gasi abonatii interesati de e-mail este pe site-ul dvs.. Daca utilizatorii acceseaza site-ul dvs. (indiferent daca achizitioneaza sau efectueaza o tranzactie), acestia au un interes in informatiile sau continutul pe care il furnizati. Fiecare pagina a site-ului dvs. trebuie sa includa o caseta de inscriere prin e-mail care permite utilizatorilor sa se alature listei dvs. de discutii.

Clientii care acceseaza site-ul dvs., dar nu fac cumparaturi sau tranzactii sunt potentiali utilizatori de marketing prin e-mail. Cu toate acestea, clientii care efectueaza o achizitie sau o tranzactie sunt chiar mai valorosi pe piata de marketing prin e-mail, deoarece au demonstrat disponibilitatea de a achizitiona de la dvs. sau de a va incredinta informatii personale sau financiare. Asigurati-va ca va invitati utilizatorii sa se inscrie la programul de e-mail atunci cand achizitioneaza sau tranzactioneaza cu dvs. , acest lucru va va ajuta sa construiti nu numai o lista mare de adrese de mail, ci si o lista de e-mailuri cu utilizatori valorosi, cu istoric de achizitie dovedit.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *