Fashion news – Celebritati cu propriile linii de frumusete

O tehnica de marketing foarte reusita a brandurilor de frumusete este colaborarea cu celebritati sau cu influentatori ai frumusetii. Multe celebritati reprezinta diferite branduri de frumusete si isi folosesc influenta pentru a-si promova produsele, conform ultimelor fashion news. Unele vedete, pe de alta parte, isi folosesc influenta si expunerea in mass-media pentru a-si lansa propriile linii de frumusete. Numarul de celebritati care au intrat in domeniul frumusetii creste in fiecare zi. 

Doar recent, am asistat la succesul enorm al liniei KKW Beauty by Kim Kardashian West.

Un alt brand renumit de frumusete detinut de celebritati este KORA Organics. Supermodelul Miranda Kerr a parasit Victoria Secret in 2015 si s-a dedicat in totalitate liniei cosmetice. KORA Organics este un brand de lux, co-fondat de model, cu ajutorul chimistilor organici din Australia. Marca ofera o gama de produse de ingrijire a pielii care contin numai ingrediente naturale si certificate organice.

Salma Hayek a lansat o linie de produse cosmetice colorate CVS in 2011. Conform companiei Salma, Nuance a fost creata pentru a aduce ingredientele exotice la fiecare femeie. Avand in vedere accentul ei exotic si originea ei mexicana, frumoasa actrita stie cu siguranta cate ceva despre ingredientele exotice. Nuance a disparut pentru o vreme, iar anul trecut linia Salma s-a intors cu mai multe produse interesante, conform ultimelor fashion news. Linia are preturi accesibile si este disponibila atat in magazinele CVS cat si online pe site-ul lor.

Fashion news – Jessica Alba detine, de asemenea, propria linie de frumusete. A infiintat compania The Honest Company in 2012, oferind produse ecologice. Mai tarziu a extins gama de produse prin adaugarea mai multor produse de frumusete disponibile online si in multe magazine.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *